- tor 04 jun 2015, 09:18
IMG_0298.jpg (91.71 KiB) Visad 467 gånger
Hej på er,
hoppas ni kan hjälpa mig.
Min silverfärgade V70R blev stulen natten mellan söndag och måndag från parkeringsplatsen bakom min tjejs lägenhet i Stärtered (del av Jonsered/Partille, Göteborgsområde).
Undrar om ni kan tipsa mig om vart bilen kan ha tagit vägen, t.ex. vem som småhandlar med sådana grejer. Självklart kollar jag blocket mm. men saknar någon med lite mer koll.
Alla observationer som kan hjälpa mig att få min bil tillbaka uppskattas högt. Ett tips som leder mig till bilen innan det är för sent vill vara värd några tusenlappar i tipspeng!!!!
Kontakta mig gärna via PM.
Här även lite data om bilen:
MY05 V70R i silver (426)
17" Pegasus med Michelindäck (fälg. & däck nya!)
Atacama-inredning i mycket bra skick
TME catback
Manuell växellåda
Soltak, RTI, Telefon (utan lur).
Tysk reggad
lite mer än 12tmil på mätaren.
Takvinge, inga rails. Några dekaler (två pranking moose på sidorna, baby stig i bakrutan) finns på bilen.
Fronten repad på undersidan.
Tack så mycket för alla tips!
hoppas ni kan hjälpa mig.
Min silverfärgade V70R blev stulen natten mellan söndag och måndag från parkeringsplatsen bakom min tjejs lägenhet i Stärtered (del av Jonsered/Partille, Göteborgsområde).
Undrar om ni kan tipsa mig om vart bilen kan ha tagit vägen, t.ex. vem som småhandlar med sådana grejer. Självklart kollar jag blocket mm. men saknar någon med lite mer koll.
Alla observationer som kan hjälpa mig att få min bil tillbaka uppskattas högt. Ett tips som leder mig till bilen innan det är för sent vill vara värd några tusenlappar i tipspeng!!!!
Kontakta mig gärna via PM.
Här även lite data om bilen:
MY05 V70R i silver (426)
17" Pegasus med Michelindäck (fälg. & däck nya!)
Atacama-inredning i mycket bra skick
TME catback
Manuell växellåda
Soltak, RTI, Telefon (utan lur).
Tysk reggad
lite mer än 12tmil på mätaren.
Takvinge, inga rails. Några dekaler (två pranking moose på sidorna, baby stig i bakrutan) finns på bilen.
Fronten repad på undersidan.
Tack så mycket för alla tips!
Bilagor
Senast redigerad av 1 citronpaj, redigerad totalt 0 gånger.