- mån 18 maj 2015, 08:58
äntligen hittade jag o frun en 7 sitsig xc 90 diesel med manuell vx låda en ocean race fullstämplad servicebok.
vi hade en Hyundai H1 kombi 8 innan men frun gillade den inte på vintern då den bara var bakhjulsdriven, så det känns bra med en xc 90 nu
även då vi ska ner med båten är det bra med 4wd (egentligen alltid bra)
det jag inte gillar med 7 sitsiga suvar är att barnen sitter ganska nära bakluckan, men på xc 90 är det ändå ett hyfsat avstånt till bakluckan.
man får ju med sig lite grejer iaf
bilen har rullat 23000 mil så jag har räknat med att man får meka lite, fördelen är ju att skrotar mm svämmar över av volvo prylar
så det jag är ute efter nu är en vettig felsökningsutrustning så man kan kolla alla felkoder mm
det känns riktigt bra iaf riktigt skön på vägen
tar gärna emot tips mm Med vänlig hälsning markus
vi hade en Hyundai H1 kombi 8 innan men frun gillade den inte på vintern då den bara var bakhjulsdriven, så det känns bra med en xc 90 nu
även då vi ska ner med båten är det bra med 4wd (egentligen alltid bra)
det jag inte gillar med 7 sitsiga suvar är att barnen sitter ganska nära bakluckan, men på xc 90 är det ändå ett hyfsat avstånt till bakluckan.
man får ju med sig lite grejer iaf
bilen har rullat 23000 mil så jag har räknat med att man får meka lite, fördelen är ju att skrotar mm svämmar över av volvo prylar
så det jag är ute efter nu är en vettig felsökningsutrustning så man kan kolla alla felkoder mm
det känns riktigt bra iaf riktigt skön på vägen
tar gärna emot tips mm Med vänlig hälsning markus