Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av 3xH
hi jeg taler ikke så godt svenska, men håber at i forstår mig alligevel!
jeg har en 850 GLE som skal have skiftet Motor, kobling, Gearkasse og forrude/ vindspejl......kan der utan besvær lægges en GLT motor i??? og kan i evt hjælpe mig med at finde en volvo mekaniker i Gøteborg, der vil lave min bil ??? måske der er en af jer, der har en Mail til en volvo mekanikker?
av Bred
Översätter bara lite, kan tyvärr inte hjälpa dig själv, men hoppas att någon annan kan! Men eftersom ingen tycks ha svarat översätter jag för dig så får vi se om någon finner det enklare att svara nu... LYCKA TILL =)

Hej, jag talar inte så god svenska, men hoppas att ni förstår mig ändå!
Jag har en 850 GLE som jag ska byta motor, koppling, växellåda och vindrutan (framrutan) på... Kan man utan besvär lägga i en GLT motor??? Och finns det eventuellt någon som kan hjälpa mig att finna en volvo-mekaniker i Göteborg som vill fixa min bil? Kanske har någon av er en mail till någon volvo-mekaniker?
av Uninium
Grenröret lär du också byta då det inte är samma,sen borde det vara en annan databox också.Hoppas nån mer med lite mer insyn kan svara vidare..

Verkar som att ID.7 GTX kan få 1800kg fö[…]

Ventilationsgaller V90-18

Tack för hjälpen!

Mycket tråkigt att det överhuvudtaget h[…]

Problem med dörrlås v60

Klockrent. Exakt samma felbeskrivning som mitt pr[…]