Moderator: Moderatorer
Nicco skrev:Jag är också nyfiken, vad är det som krånglar för Rica?ecun låser sig :p
LazerHawke skrev:Inte för att jag är speciellt intresserad eller nödvändigtvis tvivlar, men det finns säkerligen en källa på det?Nicco skrev:Jag är också nyfiken, vad är det som krånglar för Rica?ecun låser sig :p
TommyP86 skrev:Ptja varför skulle dom lösa d4 som bygger på samma grund som t5?? Vea motorn behöver lite mer avancerade ingrepp än föregångarna! Annars om det vore lika lätt hade andra bolag även dom släppt sw ;)LazerHawke skrev:Inte för att jag är speciellt intresserad eller nödvändigtvis tvivlar, men det finns säkerligen en källa på det?Nicco skrev:Jag är också nyfiken, vad är det som krånglar för Rica?ecun låser sig :p
LazerHawke skrev:Vad betyder det för en vanlig dödlig...? Är det problem dom har under utvecklingen av produkten, att ecun låser sig då? Eller kan ecun låsa sig för slutkonsumenten, är det det som är problemet. Och...ecu...är det "databoxen"? ;)Nicco skrev:Jag är också nyfiken, vad är det som krånglar för Rica?ecun låser sig :p
aka06iah skrev:databoxen ja dom fick inte igång bilen så lätt efter så att säga...LazerHawke skrev:Vad betyder det för en vanlig dödlig...? Är det problem dom har under utvecklingen av produkten, att ecun låser sig då? Eller kan ecun låsa sig för slutkonsumenten, är det det som är problemet. Och...ecu...är det "databoxen"? ;)Nicco skrev:Jag är också nyfiken, vad är det som krånglar för Rica?ecun låser sig :p
Monterade till slut MOST blåtands modulen me[…]
Bra att det löste sig, dock jag är 99% s[…]