- mån 09 feb 2015, 16:16
Efter inköp av en + tio år gammal Volvo S80 samt en lagom dyr trafikförsäkring på denna för att färdas lagligt så måste man ju samtidigt beundra dessa försäkringsbolag och deras strävan efter att blåsa fler kunder när det efter detta bilinköp inkommit ett flertal försäkringserbjudande från bla Trygg Hans, IF mfl på helförsäkringar med färdigifyllda inbetalningskort på upp till 16 000 - 17 000:- om året.Man kan bara skratta hejdlöst åt hela parodin när dessa försäkringsbolag senast vägrade betala ut någon ersättning till mig när en av mina bilar som stod parkerad blev påkörd av en smitare.Ocker är ju en lag som förr användes när något ansågs oskäligt och finns fortfarande kvar i lagboken men tillämpas så gott som aldrig i nuvarande samhälle.Kanske dags att damma av dessa lagböcker igen från regeringshåll så denna parodi kan ta slut.För ett stort megaskämt är det när man ser vad som döljer sig bakom deras utskickade kuvert trots att man inte bor centralt och har hunnit fylla mer än femtio år samt har mer än trettio skadefria år.SUPER LOL
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
(Här skulle det stått något bra).Men eftersom världen redan är fylld av ljushuvuden så låter jag bli.