Moderator: Moderatorer
MartinS skrev:Jag såg en vit idag, utan några dekaler, en vanlig D5:a. Kändes som det var en kundbil av någon anledning. Kan de första ha hittat ut?Jag tror inte någon "privatbil" levererats ännu, först skall First Edition ut och den kommer väl V19, sen får vi våra bilar
MartinS skrev:Jag såg en vit idag, utan några dekaler, en vanlig D5:a. Kändes som det var en kundbil av någon anledning. Kan de första ha hittat ut?Mötte min första xc90 idag. Det var en svart utan några dekaler, kördes av en dam i 50 årsåldern. Bilen såg ut att vara hennes, verka inte vara någon värsting utrustad. Blev inte super imponerad av designen men sedan tycker jag inte om suvar.
Rillee skrev:Är säkert en test vehicle, dom har bara en liten textremsa längst ner på dörren. Mötte en svart med nån mamma och par barn iMartinS skrev:Jag såg en vit idag, utan några dekaler, en vanlig D5:a. Kändes som det var en kundbil av någon anledning. Kan de första ha hittat ut?Mötte min första xc90 idag. Det var en svart utan några dekaler, kördes av en dam i 50 årsåldern. Bilen såg ut att vara hennes, verka inte vara någon värsting utrustad. Blev inte super imponerad av designen men sedan tycker jag inte om suvar.
Hej Mazzokie! Har du pluggat in ett diagnosverktyg[…]
Nån som vet vilka pinnar som gör vad p&[…]
Tråkigt att se, och höra, men dessv&aum[…]