Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cristoffer
Är det någon som vet var man kan få tag i nya dekaler, (Volvo, 850, GLT) till bilen eller alternativt nån kromfärg som är bra som man kan måla på de slitna gamla dekalerna :?: Tacksam för svar/Cristoffer
av Burken
dekaler?. du menar emblem?...

dom kan du köpa nya hos volvo :)
Användarvisningsbild
av cristoffer
ja, hehe :???: ja menade emblem, men finns det inget annat ställe där de är billigare? Ja skulle köpa på RolfEricsson Bil o då kostade endast glt märket 206:-, det måste ju finnas något billigare alternativ?
av Burken
skroten kan du säkert hitta helt ok på .. sen får du skaffa nån dubbelhäftande tejp :)
Användarvisningsbild
av G-kraft
cristoffer skrev:ja, hehe :???: ja menade emblem, men finns det inget annat ställe där de är billigare? Ja skulle köpa på RolfEricsson Bil o då kostade endast glt märket 206:-, det måste ju finnas något billigare alternativ?
Jag kan ordna allt till dig om du är intresserad.

Hela emblem som VOLVO, s70 , 850, glt , s60 m.m..allt orginal..skicka ett pm till mig och beskriv mer vad du är ute efter så ordnar jag ett bra pris till dig...

mvh
av SMEDEN
G-kraft skrev:
cristoffer skrev:ja, hehe :???: ja menade emblem, men finns det inget annat ställe där de är billigare? Ja skulle köpa på RolfEricsson Bil o då kostade endast glt märket 206:-, det måste ju finnas något billigare alternativ?
Jag kan ordna allt till dig om du är intresserad.

Hela emblem som VOLVO, s70 , 850, glt , s60 m.m..allt orginal..skicka ett pm till mig och beskriv mer vad du är ute efter så ordnar jag ett bra pris till dig...

mvh
Kan du även ordna " VOLVO V70 Classic " ? Har en -00 classic som är helt
tom på emblem, bakluckan ser ju helt kal ut och lacken är svart. :cry: Skulle göra sig bra med lite emblem. :lol:

SMEDEN

Funktionen heter "Double Lock" och aktiv[…]

Frågan är inte vad jag har gjort fö[…]

Hej Kollar här finns säkert nån so[…]

Min D5 2012 fick stadigt ökande förbrukn[…]