Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#961327
http://www.ebay.com/itm/231049864985

Några tior dyrare nu p.g a dollarkursen. :)

Tog knappt 2 veckor från beställning. Beställde 16:e och hämtade ut dem igår.. (Fick avi'n i torsdags.) Mitt minne är kort....
#961329
AHA! Du hade såpass flax att det var överdragspipor, sicken lyx! :D
#961331
Hade samma på min T3. Förträfflig uppgradering för småpengar.
Satt alldeles utmärkt under den tid jag ägde den iaf.
#961332
Enklare "installation" får man leta efter. :)
#961367
Uninium skrev:sen att det ger minst 10hk extra är bara bra. 8)
:-)-) :-)-) :-)-)
#961792
Så kom dagens lilla överraskning i brevlådan! :D
Småsaker med trevliga och dem här blir förhoppningsvis användbara:

Bild

Bild

Vann en ebayauktion på $2..
men blev tot $9... $7 i frakt.. hehe.. fortfarande rätt billigt tycker jag. :)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 19

Lämnade in bilen på hjulinställnin[…]

Elpriset

Minus 13:- på köpt och knappt 500:- p&a[…]

Sommartider HEJ, HEJ

Det känns "gött" i kropp och s[…]

Fjäderben, vad har jag missat?

Gummi och bult med på listan, så bytt […]