Okej :)
Då gör det alltså inget att ha den urkopplad. Dåså, då kan jag väl anse mig vara klar med draget och allt det inneburit :-@
Förövrigt gick det bara använda stiften till blinkers på baklyktorna, dom 2 stift som var på nedre delen var enbart jord. Och nå fria stift fanns inte att tillgå till glödtrådsvakten heller, så det fick bli lödning i slutändan ändå, förutom blinkers då.
Visst hade det varit bra mycket smidigare med en modellspecifik härva, men även nu i efterhand anser jag att det inte är värt 400kr extra. Men har man ingen lödvana eller elektronikkunskap så ska man nog inte ge sig på det.
Förresten, slänger in en fråga som är så mycket offtopic det bara går, men känns löjligt att starta ny tråd bara för det...
Sitter det någon MAP sensor(Manifold Absolute Pressure, inte barrometersensorn) på en gammal -97 T5a? Kan inte hitta i vart den isf sitter i Vadis, och google ger näst intill bara info om P2+ modellerna.
Som jag fattat det för, så ska det vara en av dessa modeller som ska sitta där isf:
http://www.bosch.com.au/car_parts/en/do ... cation.pdf
Är det isf en 2bar eller 3bar sensor vi har?