- tor 12 mar 2015, 14:34
Kan ju uppdatera att elvärmetorkarbladen är borttagna(pga ålder 3år gamla), den med 1 slinga fungerade bra men den med två korta brände sönder krympslangen :lol: (torkarbladen var 3år gamla o slitna så de torkade inte helt rent men med värmen på så blev det kliniskt rent
-) så till nästa vinter ska det byggas v3 :D )
Inte hänt så mycket med bilen men har iallafall Monterat kupevärmarutag och ett litet kärnkraftverk till motorvärmare (2000w gjord för upp till 30L kylvätskevolym :twisted: ) blir varmt fort kan jag lova
-)
Dålig bild men svart/röda lådan är styrningen till vattenpumpen jag blev tvungen att köpa till.

Här syns vattenpump och en del av värmaren.

Någon som kan gissa vad jag gjort med grejerna på bilden? (Har Inget med bilen o göra)

Inte hänt så mycket med bilen men har iallafall Monterat kupevärmarutag och ett litet kärnkraftverk till motorvärmare (2000w gjord för upp till 30L kylvätskevolym :twisted: ) blir varmt fort kan jag lova

Dålig bild men svart/röda lådan är styrningen till vattenpumpen jag blev tvungen att köpa till.

Här syns vattenpump och en del av värmaren.

Någon som kan gissa vad jag gjort med grejerna på bilden? (Har Inget med bilen o göra)