Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Andy
Undrar hur "glödande USA blinkers" kopplas dvs. vid avstängd blinker lyser ett svagt ljus men vid blinkning lyser det starkt. Tacksam för svar.
Användarvisningsbild
av volvo
Andy skrev:Undrar hur "glödande USA blinkers" kopplas dvs. vid avstängd blinker lyser ett svagt ljus men vid blinkning lyser det starkt. Tacksam för svar.
Kopplat rätt?
Användarvisningsbild
av v70r/awd
Andy skrev:Undrar hur "glödande USA blinkers" kopplas dvs. vid avstängd blinker lyser ett svagt ljus men vid blinkning lyser det starkt. Tacksam för svar.
du lär byta sockeln och lampan till dubbel poligt
av Andy
Var skaffar man dubbelpolig sockel och lampa, finns det på volvo ?
Användarvisningsbild
av v70r/awd
Andy skrev:Var skaffar man dubbelpolig sockel och lampa, finns det på volvo ?
japps om det är 850 så lär du montera usa blinklycktor x70 så behöver du bara hållarna och lampor från usa marknadens bilar din volvo handlare bör veta annars kan du få nr på det av mig (sitter standard på usa bilar glödande blinkers)
av Andy
v70r/awd skrev:
japps om det är 850 så lär du montera usa blinklycktor x70 så behöver du bara hållarna och lampor från usa marknadens bilar din volvo handlare bör veta annars kan du få nr på det av mig (sitter standard på usa bilar glödande blinkers)
Har du nummer på detta till en V70 hade jag varit tacksam...
Användarvisningsbild
av v70r/awd
Andy skrev:
v70r/awd skrev:
Har du nummer på detta till en V70 hade jag varit tacksam...
komplett sats lampa+hållare 2st av varje ingår vo:8628377
Användarvisningsbild
av CP2
Men hur tillåtet är det egentligen att ha glödande blinkers i SE då?

(Sorry för att ha grävt upp en gammal död tråd.....)

Är det versionen som ofta benämns som &r[…]

Har antagligen inte hänt något katastro[…]

3G släcks

Gäller detta även årsmodell -21? […]

Svart rök

Har du läck på intercoler eller slang m[…]