- ons 21 jul 2004, 09:28
Undrar hur "glödande USA blinkers" kopplas dvs. vid avstängd blinker lyser ett svagt ljus men vid blinkning lyser det starkt. Tacksam för svar.
Moderator: Moderatorer
Andy skrev:Undrar hur "glödande USA blinkers" kopplas dvs. vid avstängd blinker lyser ett svagt ljus men vid blinkning lyser det starkt. Tacksam för svar.Kopplat rätt?
Andy skrev:Undrar hur "glödande USA blinkers" kopplas dvs. vid avstängd blinker lyser ett svagt ljus men vid blinkning lyser det starkt. Tacksam för svar.du lär byta sockeln och lampan till dubbel poligt
Andy skrev:Var skaffar man dubbelpolig sockel och lampa, finns det på volvo ?japps om det är 850 så lär du montera usa blinklycktor x70 så behöver du bara hållarna och lampor från usa marknadens bilar din volvo handlare bör veta annars kan du få nr på det av mig (sitter standard på usa bilar glödande blinkers)
v70r/awd skrev:Har du nummer på detta till en V70 hade jag varit tacksam...Andy skrev:Var skaffar man dubbelpolig sockel och lampa, finns det på volvo ?japps om det är 850 så lär du montera usa blinklycktor x70 så behöver du bara hållarna och lampor från usa marknadens bilar din volvo handlare bör veta annars kan du få nr på det av mig (sitter standard på usa bilar glödande blinkers)
Andy skrev:komplett sats lampa+hållare 2st av varje ingår vo:8628377v70r/awd skrev:Har du nummer på detta till en V70 hade jag varit tacksam...Andy skrev:Var skaffar man dubbelpolig sockel och lampa, finns det på volvo ?japps om det är 850 så lär du montera usa blinklycktor x70 så behöver du bara hållarna och lampor från usa marknadens bilar din volvo handlare bör veta annars kan du få nr på det av mig (sitter standard på usa bilar glödande blinkers)