grillchips skrev:Det finns de som tycker att även V50 är plastig. Personligen kan jag väl... kanske förstå vad de menar, den börjar trots allt bli till åren nu men jag tycker interiören är riktigt stilren.
Vad var det för årsmodell på din S60?
Om budget finns så hade jag siktat in mig på en V60 alla dagar i veckan, storleksmässigt är V50 och V60 ganska lika men V60 är såklart mycket modernare. Omöjligt att få en V60 T5 Summum för samma kostnad som en V50 T5 Summum förstås men där är det nog mer likt din S60, fast i kombiutförande.
2008 classic, jag köper alltid classic modellerna, tycker dom är väldigt trevliga, spontant så var det på något sätt min drömbil, mer kvalite än så behöver jag icke, nästan lite för bra för mig! hittade ingen vidare v50 vid tillfället jag sålde min s60 så det blev en v40 som jag ägt in, billig och bra bil, dock inget att skryta med, men framåt går dom

-)
Har absolut tittat på v60 och nya v40 men dom är för tok för dyra anser jag för mig.
va sugen på denna
http://www.blocket.se/alvsborg/Volvo_V4 ... ?ca=17&w=3

-)
Men ok får åka och kika lite på v50 och kolla kvaliten och kontra mot s60:n, tycker ju pappas v70 -98 e hyffsat bra kvalite som jag nöjer mig med, tror han hade mellanpaketet eller något liknande så man tycker ju att en summum v50, 10år nyare bil borde ha samma klass.