Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Perra: Det är en läcker grej tycker jag. Precis som ex BMW har upplysta handtag. Synd att man har lite för dåligt kunskap kring saker och ting för att hitta på egna lösningar för sådant. Utan att köpa en BMW så att säga.
av Kluster
jimlindeborg skrev:Vill också ha markbelysning... :cry: eller vad säger du grillchips? :wink:
Spoiler »
:roll: 8)
av Kluster
Rpalsson skrev:Monterade LED i backspeglarna, inte så stor skillnad men lite snyggt tycker jag!
Snyggt! :-)-)

Förstår dock inte varför Volvo envisas med att sätta i vanliga lampor dvs halogen både här och där.
av zxcvbn
Enda Jag inte gillar är när du borrat hål i regplåten och skruvat fast den.. Skulle använda dubbelhäftande 3M tejp... Alternativt låta skylthållaren vara kvar. Dock är ju smaken som baken :)

Mycket fin V70 i övrigt :D
av Rpalsson
Jag testade med kardborre, dock satt skylten inget bra med det.. Har ingen dubbelhäftande tejp, men att beställa en skylt går att göra för att testa :)

Tack ska du ha! :D
av Rpalsson
VXC70 skrev:Hoppas min V60 ocean Race 2016 kommer ha markbelysning samt att de går att montera Vparts led:arna;P

Det tror jag absolut att den kommer ha! Det är väl standard på alla Volvomodeller från 2014 och framåt? :)
LED belysningen kommer funka klockrent :)

Öppnar denna tråd för att stä[…]

På hur många bilar sitter det samma t&[…]

Testa med autosol.. den bearbetar bort material r&[…]

230fk går snålt

Så då borde jag kolla lmm så den[…]