- tor 26 feb 2015, 20:58
Jag har beställt fyllning av additiv på Bilia. När jag köpte bilen för ett lite mer än par år sedan kostade en fyllning 6.000kr. Det är därför jag backat på att fylla. Men nu såg jag att additivet kostar 1100kr och då testade jag med att ringa till Bilia. Till min förvåning kostar det bara 1800kr att få den fylld. Eftersom jag kört 10.000 mil utan att fylla och jag skall åka ett antal långresor beställde jag tid att byta.
Om jag byter själv kostar det:
- Additiv 1.100kr
- Vidastuff 1.000kr
----------------------
= 2.100kr
Snällt att erbjuda mig att köpa ditt additiv, vad skall du ha för det?
Jag behöver nog inget nu på ett tag.
Sierra94 skrev:Annars kan du få köpa en liter av mig i obruten förpackning. Beställde som sagt hem men har inte fyllt än. Hade mkt additiv kvar i tanken vilket jag märkte efter jag plockat bort den och kände att det skvalpade ordentligt i den.Tack alla!
Tänker koda bort mitt filter i databoxen istället. Hör av dig om det låter intressant. Orginalkvitto medföljer. Lådan är oöppnad.
Jag har beställt fyllning av additiv på Bilia. När jag köpte bilen för ett lite mer än par år sedan kostade en fyllning 6.000kr. Det är därför jag backat på att fylla. Men nu såg jag att additivet kostar 1100kr och då testade jag med att ringa till Bilia. Till min förvåning kostar det bara 1800kr att få den fylld. Eftersom jag kört 10.000 mil utan att fylla och jag skall åka ett antal långresor beställde jag tid att byta.
Om jag byter själv kostar det:
- Additiv 1.100kr
- Vidastuff 1.000kr
----------------------
= 2.100kr
Snällt att erbjuda mig att köpa ditt additiv, vad skall du ha för det?
Jag behöver nog inget nu på ett tag.