- sön 15 feb 2015, 16:55
dissonans skrev:Nä, fönsterhissar är ju inget nödvändigt med AC men det är himla bra att kunna hissa ner rutan utan att behöva lämna bilen fär att få upp garageporten via kodkortet. :DPTV skrev:Tog isär strålkastarna, rengjorde enligt konstens alla regler och tätade om dom.Ingen fukt sedan dess.Nu har jag även bytt alla fyra stabiliseringsstagen på bilen i helgen.Skaffade nya säten i läder på en bilskrot som var betydligt trevligare än den sunkiga tyglädseln.Den digitala klockan däremot lever fortfarande sitt eget liv samt en egendomlig kupevärme som verkar ändra tempen själv i manuellt läge !?.Fönsterhissarna bråkar fortfarande med mig lite.Får se om det går att lösa.Fönsterhissar behöver du väl inte med fungerande ac? ;)
S80:n är fortfarande en himla go bil att köra och åka i men jämfört med mina tidigare Volvo bilar är den dålig rent kvalitetsmässigt.Skulle aldrig våga rekommendera någon att köpa en S80 med den dåliga automatlådan tillverkade mellan 1999 t.o.m 2005 och absolut inte sexan med mängder med elfel.850:n och tantens S70 här hemma är ju helt klart bättre bilar som bara rullar på utan minsta fel.
(Här skulle det stått något bra).Men eftersom världen redan är fylld av ljushuvuden så låter jag bli.
- By Volvo_740_GLT