Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micce1980
Uppmärksammade för ett tag sedan att nya XC90 fått en liten svensk flagga insytt i ett säte. Mycket smakfullt.
Swed.jpg
Swed.jpg (40.24 KiB) Visad 5537 gånger
Spann vidare på den idén i samband med att sloganen "Made By Sweden" kom i ropet och kom idag på var jag sett något liknande. Jodå i min Cavalet resväska satt det något i den stilen. Fram med ett rakblad och vips....
IMG_3671.JPG
IMG_3671.JPG (1.8 MiB) Visad 624 gånger
Stämmer ju ändå bra överens med V50, "Designed In Sweden" :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Micce1980
Mini_ice skrev:Smådetaljerna som sagt!
Japp! :wink:

Om någon vet vart man kan hitta "småflaggor" likt den i XC90 så säg gärna till. Vill minnas att Fjällräven har en likadan flagga insydd på en väska, smakfullt.
Användarvisningsbild
av Perra83
Ja har MC kläder och handskar med Sverigeflagga. Är väl okej men det går nog lika bra utan flaggor.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Perra83 skrev:Ja har MC kläder och handskar med Sverigeflagga. Är väl okej men det går nog lika bra utan flaggor.
Nej nej du har helt fel, det går bättre med flaggor!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Micce1980
Monterat R-knoppen som kom i lådan idag. Tack Mini_ice. :-)-)
Bilagor
Knoppen.jpg
Knoppen.jpg (643.42 KiB) Visad 527 gånger
Användarvisningsbild
av grillchips
Liten detalj som gör så mycket för helheten! :D
Användarvisningsbild
av Micce1980
Ja efter att ratten kom på plats var det ett måste. :wink: Får provköra knoppen imorgon, verkar iaf trevligare med läder än plast än så länge.
Användarvisningsbild
av grillchips
Beror lite på hur man gör när man växlar, jag håller aldrig näven rakt på så jag känner sällan aluminiumet (förutom när det är svinkallt då). Men det är värt varenda krona. :D
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Jag har Steg 4 i min V70 D4 AWD 2015. Om du vill h[…]

De som har problem med ombordsladdaren har kunnat […]

Ljud från koppling

Rasslar det lika om du trycker lite lätt p&ar[…]

Money talks. Med begränsade resurser så[…]