NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Mini_ice skrev:Är det jag som inte letar ordentligt eller finns det ingen manual/monteringsanvisning alls på hemsidan?
Nej det finns det inte. Tror inte dom vill lägga ut den av vissa skäl, antar jag... Men den ingår dock i köpet sedan :)
Prova att skicka dom ett email så kanske du lyckas få tag i den, eller inte :)
2700 tycker inte jag det är värt för att kunna slå på värmen när man tröttnat i skidbacken, efter fisketuren, när Brynäs som vanligt förlorat efter straffar, eller efter några timmars för lång, eller kort shopping. Timern har dugit åt mig i alla år och får fortsätta att göra det även om man missar "sloten" ibland.

Om detta funkar kopierar säkert i vanlig ordning nån kinesfirma det och säljer för 700 :wink:
Allt beror ju hur ens dagar ser ut. Jag har tex tillgänglighet dygnet runt årets alla dagar. Får åka iväg titt som tätt och blir en del onödiga körningar med värmaren å sedan kall bil istället. Då är det lätt värt att istället kunna starta värmaren via telefonen när man börjar bli klar hos kunden eller inte har långt kvar till jobbet där bilen står :)
timebandit skrev:
Mini_ice skrev:Är det jag som inte letar ordentligt eller finns det ingen manual/monteringsanvisning alls på hemsidan?
Nej det finns det inte. Tror inte dom vill lägga ut den av vissa skäl, antar jag... Men den ingår dock i köpet sedan :)
Prova att skicka dom ett email så kanske du lyckas få tag i den, eller inte :)
Ja naturligtvis finns det de, mer nyfiken vilken knapp konfiguration man använder samt hur stort ingrepp man måste göra på befintliga kablage, hur pass avancerat det är..
For å få den til å virke med kun nøkkelen trenger en kun tilkobling til strøm og Can-bus, dvs 4 ledninger. Grunninstilling er; gul knapp- lås- lås. Den kan endres til f.eks. gul- gul. Rekkevidden blir ikke spesielt lang, men f.eks. Telestart T91 kan monteres.
torro skrev:For å få den til å virke med kun nøkkelen trenger en kun tilkobling til strøm og Can-bus, dvs 4 ledninger. Grunninstilling er; gul knapp- lås- lås. Den kan endres til f.eks. gul- gul. Rekkevidden blir ikke spesielt lang, men f.eks. Telestart T91 kan monteres.
Tack! Det jag ville veta:)
Stängning av 3G och 2G. VOC?

Hej! Jag har en tidig V40cc tillverkad 2012 men […]

Xenon D3S

LED lampor är inte starkare än en vä[…]

Följde instruktionen men konstigt nog gick n[…]

EX60

Tycker de är bra utrustade som standard. Viss[…]