- sön 25 jan 2015, 09:19
Tycker det hade blivit snyggt med 960 dekorplasten faktiskt! Inget fel att styla så länge man håller det strikt och stilrent tycker jag.
-)

Moderator: Moderatorer
Stigen skrev:Då måste man ha vinge :mrgreen: Sen tycker jag att original vingen är väldigt fin. Men det är din bil och du bestämmer vad du ska ha :)DayDreamer skrev:Det kommer att bli som en ny bil med vitablinkers runt om och 16" fälgar 8)Du har nog rätt i det :) har man "turbo" fälgar är väl vingen ett faktum ;)-) Sen en vinge är nästan ett måste
White skrev:Tycker det hade blivit snyggt med 960 dekorplasten faktiskt! Inget fel att styla så länge man håller det strikt och stilrent tycker jag.De har du allt rätt i :) Det går ju fort att återställa också om man ångrar sig ;)-)
DayDreamer skrev:Jo dom gör sig väldigt fint och kostar inte en förmögenhet :)Stigen skrev:Då måste man ha vinge :mrgreen: Sen tycker jag att original vingen är väldigt fin. Men det är din bil och du bestämmer vad du ska ha :)DayDreamer skrev:Det kommer att bli som en ny bil med vitablinkers runt om och 16" fälgar 8)Du har nog rätt i det :) har man "turbo" fälgar är väl vingen ett faktum ;)-) Sen en vinge är nästan ett måste
Lucif3r skrev:Det går att montera kromlister ifrån en 960 på en 940. Men vet inte om jag tycker det är så snyggt utan att då också byta sidolisterna.Förstår vad du menar men frågan är om det blir lite väl avvikande mot kofångarna. :)