- tor 22 jan 2015, 20:28
Haha..ja du Denzar . Jag blir mest förbannad över att människor inte talar om och visar vad de gjort för rep på bilen. Så kan man ju fixa det direkt om man vill ha en bil som är i ordentligt skick. Men det är jag som är naiv och tror att folk är ordentliga och noggranna när de "renoverar" bilar innan de säljer vidare. I mitt fall borde jag fattat misstankar direkt när jag knappt fick provköra bilen. Killen säljer dessutom en v40 på blocket nu och jag funderar på att varna folk för killen. Han verkar köpa upp s/v 40:n och "renovera" för att bara sälja vidare. Min s40 är rostlagad i skärmkanterna bak, dåligt gjort som tusan. Svårt att se innan jag plockade bort innerskärmarna, mycket kex innanför där kan jag säga. Framskärmarna är bytta och dåligt lackade och där skärmarna viker in under bilen på vänster sida är det rostigt som tusan!!
Oj! Det blev en hel berättelse av detta :lol: var tvungen skriva av mig lite frustration bara :D
Oj! Det blev en hel berättelse av detta :lol: var tvungen skriva av mig lite frustration bara :D