- tis 20 jan 2015, 15:18
Instämmer i att det vore kul om man kunde nå tillbaka till forna glansdagar. Jag vet inte om det är minnet som sviker över åren eller inte, men jag vill minnas att ljudet i den V70N Addition (snik!) jag hade var minst lika bra som HP i nuvarande.
MartinS skrev:10k tycker inte jag är särskilt billigt med tanke på vad du får, jag har i princip inte läst om någon som är nöjd med systemet. Audi har jag inte koll på så väl och jag är ingen expert vad gäller ljud, men tar vi BMW som exempel tycker jag deras H/K-anläggning spelar riktigt bra. Den ligger på 10-13k ungefär beroende på modell.Linqid skrev: Premium Sound är i dagsläget ren skit sett till vad du betalar men det ska nog mycket till för att samma misstag ska göras om med nya B&W-systemet.PS är ju inte speciellt dyrt i dagsläget, om man jämför med vad "top-of-the-line" systemen kostar hos konkurenterna. Däremot är ju de senaste systemen inge vidare, så mycket pengar för en tveksam produkt är det absolut. Det vore kul om man med XC90 hittade tillbaka till där DynAudio PS var en gång i tiden.
/Martin
Instämmer i att det vore kul om man kunde nå tillbaka till forna glansdagar. Jag vet inte om det är minnet som sviker över åren eller inte, men jag vill minnas att ljudet i den V70N Addition (snik!) jag hade var minst lika bra som HP i nuvarande.
Kör: BMW 340i xDrive Gran Turismo M-Sport -18 och BMW M140i xDrive Shadow -18