- tis 20 mar 2007, 18:16
#93995
Bra rutet Gunnar!
Det skall bli intressant att se imorgon hur min Volvohandlare ser på att ta kundansvar för sin produkt och GASSPJÄLLS bekymren, när det bevisligen uppstår fel som man själv förorsakat och nu också i svensk TV erkänner att det finns. I mitt fall finns skriftligt på felet sedan 2 år tillbaka nu är det dags att sluta mygla med diverse ursäkter och ta konsumentansvar. Vi talar om en produkt som för kunden kostar 250 000 kr och mer.
Kenth
Det skall bli intressant att se imorgon hur min Volvohandlare ser på att ta kundansvar för sin produkt och GASSPJÄLLS bekymren, när det bevisligen uppstår fel som man själv förorsakat och nu också i svensk TV erkänner att det finns. I mitt fall finns skriftligt på felet sedan 2 år tillbaka nu är det dags att sluta mygla med diverse ursäkter och ta konsumentansvar. Vi talar om en produkt som för kunden kostar 250 000 kr och mer.
Kenth