- sön 04 jan 2015, 19:01
Pirelli verkar inte ligga på topp.....
mina zero 235 spårar fram o tillbaka över vägbanan, blev tokig efter ett tag och tänkte nöta ut europeiska vinterdäcken i stället, för pirelli-skiten går inte köra med...
xerent skrev:Pirelli har jag haft dåliga erfarenheter av på V70:n (18") Spåriga och bullriga. Bra grepp men dålig komfort. Nu ska jag ha nya sommardäck till XC70:n (19") i vår och har siktat in mig på Nokian Z SUV. Verkar vara väldigt prisvärda av det jag läst på nätet. Inte lika bra som de dyrare premiummärkena men close enough för nästan halva priset.Kan bara instämma
Pirelli verkar inte ligga på topp.....
mina zero 235 spårar fram o tillbaka över vägbanan, blev tokig efter ett tag och tänkte nöta ut europeiska vinterdäcken i stället, för pirelli-skiten går inte köra med...
Bojkotta Exxon Mobil
De köper olagliga transporter till o från deras fabrik.
De rekommenderar en lågfriktions A5-olja till en motor som kräver högsmörjande A3.
De orsakade en av världens största oljekatastrofer med deras fartyg Exxon Valdez
De köper olagliga transporter till o från deras fabrik.
De rekommenderar en lågfriktions A5-olja till en motor som kräver högsmörjande A3.
De orsakade en av världens största oljekatastrofer med deras fartyg Exxon Valdez