Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Allinug
Imorgon ska det enligt SMHI komma 10-15 cm snö! :shock:
Användarvisningsbild
av joel80
Jepp.. ev upp till 2dm på sina ställen..
Kollar jag på klart.se ska det under lördag komma 17mm och på söndag 6mm.. Man brukar översätta mm nederbörd till cm i snömängd.

Jag bytte tändstift och olja på snöslungan idag.. så jag bör vara förberedd. :)
Och vintertvättade bilen så att det inte är smuts under snön som ska falla.. Ska man borsta av massa snö är det bättre om det inte är skitigt under.
Användarvisningsbild
av Allinug
Det snöar för fullt! Det började vid 13-tiden och 10 cm snö ligger på backen nu! :D
Användarvisningsbild
av SvenB
Ja nu vräker snön ner :evil:
Användarvisningsbild
av Severin
Äntligen får man snart användning av slungan som man köpte inför förra vintern..
av Uninium
SvenB skrev:Ja nu vräker snön ner :evil:
Det kan man säga. Får väl en chock imorgon när man vaknar.
Användarvisningsbild
av Allinug
Jag har varit ute och skottat två gånger. Första gången var snön så lätt att den nästan skottade iväg sig själv, men nyss när jag var ute så var det tung blötsnö.

Jag skottar upp en anslutningsväg till en cykelbana, och cykelbanan snöröjer kommunen med traktor. Vad störd jag blir när de gör värsta vallarna in mot vägen som jag handskottat! :evil: Och då har jag ändå skottat i en båge in på cykelbanan för att det inte ska behöva bli några vallar. :-(O)
Användarvisningsbild
av sthlm
Ur med antisladd, full gas och fnittrar som en flicka.
Bilen plötsligt parkerad uppe på cykelbanan...
Nåja inga skador och full gas igen.

Gillar snö!
Användarvisningsbild
av joel80
Jag har precis varit ute och kört bort snön från uppfarten en första omgång.. Ca 1.5dm tung snö.. Tog sin timme. Och när jag var klar hade det kommit nästan 5cm där jag började..
av osla
var ut med traktorn och skotta gården idag, inte för att det var särskilt mycket smö men ändå. slutade med att jag skallade taket när jag körde lite nära en sten
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 190

Som rubriken lyder.. Startmotorn fastnar i ytterl&[…]

V70 2012 Baklucka varnar öppen konstant

Hej alla på forumet, Jag har försö[…]

Kopplingspedal knarrar

Jag har en kopplingspedal som knarrar, jag trodde […]