- lör 27 dec 2014, 16:08
Vi körde 90 mil i minugrader före jul och återvände i går(26/12),-stannade för att fylla diesel i närheten av Sundsvall kom ca 3 mil sen tappade jag all effekt -speciellt i uppförsbackarna. kom upp till max 60,och lastbilar och övriga bilister blinkade på den enfiliga vägsträckningen !!
-stannade och fyllde T-röd och tog en kopp kaffe( fick ner pulsen )-efter detta kom vi dom återstående ca 50 milen
det var ca 5-14 minugrader hela tiden ingen snörök ,samt bilen är nyligt servad
-Aldrig mer Statoils dieselbränsle !!
Mellanstor drivmedelsbutik tankade vi på -stannade sedan och köpte mer T-röd -och påtalade detta för Statoils biträdet-
-vi har inga problem med bränslet-kom senare på.att jag hörde någon drivmedelsansvarig från Statoil säga i radion,-inga fel !!
.detta efter Kias skrik-med problem med bränslet.
Har för mig att OK hade liknande problem för ngra är sedan,-ialla fall här uppe i den norra delen av Sverige
-Inge roligt att bli stående och höra /se reklamen från Statoil om "miles"
-stannade och fyllde T-röd och tog en kopp kaffe( fick ner pulsen )-efter detta kom vi dom återstående ca 50 milen
det var ca 5-14 minugrader hela tiden ingen snörök ,samt bilen är nyligt servad
-Aldrig mer Statoils dieselbränsle !!
Mellanstor drivmedelsbutik tankade vi på -stannade sedan och köpte mer T-röd -och påtalade detta för Statoils biträdet-
-vi har inga problem med bränslet-kom senare på.att jag hörde någon drivmedelsansvarig från Statoil säga i radion,-inga fel !!
.detta efter Kias skrik-med problem med bränslet.
Har för mig att OK hade liknande problem för ngra är sedan,-ialla fall här uppe i den norra delen av Sverige
-Inge roligt att bli stående och höra /se reklamen från Statoil om "miles"