Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av vetten
Om man skippar säcken så slipper man ju lasta av när man kört någon km :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Allinug
vetten skrev:Om man skippar säcken så slipper man ju lasta av när man kört någon km :mrgreen:
Jo, men vad förvånad man skulle vara när man kommit fram till Återbruket och släpet är tomt: Vad skulle jag här att göra?! ??:-/ :)
Användarvisningsbild
av Micce1980
Sista bilden, någon som gillar att köra utan bälte? :???: Eller ser det bara ut så??

http://www.blocket.se/alvsborg/Volvo_V7 ... =23_11&w=3

EDIT: Samt varför tar man bild till privatförsäljningen utanför en volvoaffär? Man ska ju så klart göra som man vill men jag hajjar inte.
Användarvisningsbild
av joel80
Såg också den där bilden och blir förbannad på idioter som kör så.. Vi har allmän finansierad sjukvård i det här landet.. Utsätter man sig konstant för en sån uppenbar ökad risk att bli allvarligt skadad vid en olycka bör man tas ifrån den "förmånen".
Kan ibland också tycka det gäller rökare.. Men då ett beroende är svårare att bli av med än att sätta på sig bältet är det här snäppet värre.
Användarvisningsbild
av SvenB
joel80 skrev:Såg också den där bilden och blir förbannad på idioter som kör så.. Vi har allmän finansierad sjukvård i det här landet.. Utsätter man sig konstant för en sån uppenbar ökad risk att bli allvarligt skadad vid en olycka bör man tas ifrån den "förmånen".
Kan ibland också tycka det gäller rökare.. Men då ett beroende är svårare att bli av med än att sätta på sig bältet är det här snäppet värre.
Och ändå finns det de som aktivt hjälper de som vill koppla bort bältesvararen här på forumet. Sådana råd borde undvikas (förbjudas). ??:-/
av Lövet
Micce1980 skrev:Sista bilden, någon som gillar att köra utan bälte? :???: Eller ser det bara ut så??

EDIT: Samt varför tar man bild till privatförsäljningen utanför en volvoaffär? Man ska ju så klart göra som man vill men jag hajjar inte.
Det är antagligen firmans bilder han köpte av. Många gör så.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Lövet skrev:
Micce1980 skrev:Sista bilden, någon som gillar att köra utan bälte? :???: Eller ser det bara ut så??

Det är antagligen firmans bilder han köpte av. Många gör så.
Visst kan det vara så. Dock kunde man isf tagit med bilden på inredningen med därifrån också :mrgreen: Spelar ju mindre roll, det var bara en grej jag uppmärksammade som jag inte riktigt förstår, men det är ju inte min bil heller så. :)
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 69

Problem med igensatt sotfilter . . . hmmm . . . . […]

Volvo som inte startar.

Hej Har en 245 årsmodell 90 som plötsli[…]

jag startar bilen. står stlla när jag g[…]

V90 Meka själv