- ons 17 dec 2014, 10:38
Men jag skulle aldrig acceptera att en bil står i 1-2 veckor på en parkering utan att ha fått en förklaring. Min erfarenhet med bilhandlare specifikt är att dom tenderar och vara lite nonchalanta ibland. Lite slit och läng-köret. Sedan utöver det så är vi som svenskar i vår natur lite naiva, det anses som lite fult att ställa krav. Jag är helt säker på att om jag inte legat på som jag gjort, hade jag inte fått min bil förrän i januari pga av jul etc etc. Helt säker.
mattiasv60 skrev:Haha, du har helt rätt! Men jag tycker så här. Jag arbetar själv med att "leverera" till kunder. Våra kunder klagar och villl ha saker snabbt. Men för mig har jag inget problem med det. I min värld är det så att den som betalar får ställa krav. Sedan är det upp till en viss gräns. Man behöver inte vara otrevlig.volvobrasse skrev:Jag skulle aldrig nöja mig med att vänta på en bil i över en vecka på en parkering hos ÅF...Varför inte ?? ?:-/ . Har du ingen bil att åka med idag ??
Ursäkta, men du verkar ha tålamod som min 7-åring hemma :roll: :roll:![]()
/Mattias
Men jag skulle aldrig acceptera att en bil står i 1-2 veckor på en parkering utan att ha fått en förklaring. Min erfarenhet med bilhandlare specifikt är att dom tenderar och vara lite nonchalanta ibland. Lite slit och läng-köret. Sedan utöver det så är vi som svenskar i vår natur lite naiva, det anses som lite fult att ställa krav. Jag är helt säker på att om jag inte legat på som jag gjort, hade jag inte fått min bil förrän i januari pga av jul etc etc. Helt säker.