Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av erikaeger
Snyggt med bildbevis! :)

Jäklar, är det så hög siffra man måste ställa in sig på...kommer från en C30 1.6 Drive, 0.45 blandad körning =P
av Rudolfs
fyrhjulsdrift o automat gör ju sitt, jag kommer från S70 turbo som är påställd lite samt ett brölande 3" system. Det är som rena semestern o köra V60n :)
av erikaeger
Jo det är klart, beror ju på hur man kör också som vanligt...men hoppas kunna landa inte alltför långt från 0.6, är ju ändå specad till 0.59 blandad körning =P
Glöm inte ladda upp massa bilder här nu så man får se mer av den fina kärran! :)
av Eirike93
Riktigt fin bil, och jag håller med om färgvalet - läckert!
Bra däck valde du också! :)

Finns det krom som tillval runt fläktutblåset i mitten?
av Rudolfs
Bra fråga, Jag kan ärligt säga att jag brydde mig inte öht om att byta ut något panelinlägg, utan det vart den som var "default" så att säga på bygg din Volvo. Jag tittade lite men tyckte att det jag som var dög. Kromet såg jag inte heller något om, Kan vara att det är en summum o dem har det kanske?
Användarvisningsbild
av Perra83
Finns inget sånt original till V60. Tror oxå att det hade passat.

Med automat och adaptiv farthållare inkopplad är det som att åka kommunalt. Bara att plussa och minusa på ratten till rätt hastighet.

Visst är det skönt att lämna de där brölandet och bensinslukande bilarna! All förbrukning under 1l/mil är helt fantastiskt!
av Rudolfs
Många gnällde på att v60 med femman var "brölig" inte min bil med dubbdäck är ens högljudd. Knäpptyst i 80kmh :D och jag har inte laminerade rutor heller :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13
Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sin[…]

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]

Potentiellt bromsproblem