Moderator: Moderatorer

Micce1980 skrev:
TreVolvos skrev:En ordentlig tvätt på GDS:en följt av lite extra vård hemma - fettade in skinnklädseln och -ratten så den blev snorhal :P
Får köra med gummihandskar ett tag :D
Det där kräver bild!! :lol:
Bilagor
IMG_1443.JPG
Nya bilhandsken :-))
IMG_1443.JPG (1.53 MiB) Visad 5459 gånger
IMG_1441.JPG
Blev snyggt och halt
IMG_1441.JPG (1.66 MiB) Visad 5456 gånger
Sven: tydligen inte! ;)
Micce: jepp, samma material som på ratten.

Trevolvos: det där såg vid första anblick ut som min bil, fast bra mycket renare. :D
TreVolvos skrev:
Micce1980 skrev:
TreVolvos skrev:En ordentlig tvätt på GDS:en följt av lite extra vård hemma - fettade in skinnklädseln och -ratten så den blev snorhal :P
Får köra med gummihandskar ett tag :D
Det där kräver bild!! :lol:
Haha! Vad f-n, han kör verkligen med gummihandskar, kinky. :lol:

Snygg inredning förresten :-)-)
Ja inredningen var riktigt snygg, fick mig att börja sukta efter liknande istället för r-designs tvåfärgade inför nästa års swap. :D Hur ser bilen ut utvändigt TreVolvos?
Användarvisningsbild
av JennyB
joel80 skrev:
JennyB skrev:Jag städade min fina V70 idag. Det var trevligt, men jag undrar vad det här är för något.
Spoiler »
Det där ser ut som något som sitter på luftutblåset för baksätet under nån av framstolarna. :)
Ojdå, okej, detta borde alltså gå att sätta fast nånstans då? Jag trodde först att det var nån specialgrunka till dammsugaren.

Bilen ska ju vara hel och fin, men det är lite jobbigt att googla på hur man lagar när jag inte ens vet vad sakerna heter. :roll:
Micce1980 skrev: Haha! Vad f-n, han kör verkligen med gummihandskar, kinky. :lol:
Idag var den inte lika hal så jag skippar gummihandskarna :lol:
Micce1980 skrev: Snygg inredning förresten :-)-)
grillchips skrev:Ja inredningen var riktigt snygg, fick mig att börja sukta efter liknande istället för r-designs tvåfärgade inför nästa års swap. :D
Standardinredningen i Classic Momentum som jag också tycker är riktigt trevlig :D
grillchips skrev:Hur ser bilen ut utvändigt TreVolvos?
Bilagor
IMG_1445.JPG
Ballongvinterdäcken förstör intrycket :-(
IMG_1445.JPG (1.8 MiB) Visad 5450 gånger
Användarvisningsbild
av joel80
JennyB skrev:
joel80 skrev:
JennyB skrev:Jag städade min fina V70 idag. Det var trevligt, men jag undrar vad det här är för något.
Spoiler »
Det där ser ut som något som sitter på luftutblåset för baksätet under nån av framstolarna. :)
Ojdå, okej, detta borde alltså gå att sätta fast nånstans då? Jag trodde först att det var nån specialgrunka till dammsugaren.

Bilen ska ju vara hel och fin, men det är lite jobbigt att googla på hur man lagar när jag inte ens vet vad sakerna heter. :roll:
Troligen har du en likadan under den andra stolen.. fram med ficklampa och så lägger du dig lite upp och ner i baksätet med huvudet på golvet och tittar in under stolarna.. Då ser du troligen den andra och hur den sitter, så sätter du fast den där på typ samma sätt under den andra stolen. :D

Och såklart filmar allt när du försöker få ner huvudet vid golvet så vi får se nått roligt.
Användarvisningsbild
av JennyB
joel80 skrev:Och såklart filmar allt när du försöker få ner huvudet vid golvet så vi får se nått roligt.
Isf får du göra det samma nästa gång du ska in och skruva (med handskarna på) i motorrummet. Lika för lika. :D

Nu ut i det snorkalla och laga V70n lite. Tack för hjälpen.
  • 1
  • 245
  • 246
  • 247
  • 248
  • 249
  • 1912

Som sagt den rymmer 543 liter och är d&aum[…]

Jag fick hem lite nya grejer som jag blev sugen p&[…]

Motorhuv öppen?

För mig är det jag sist stängde &ou[…]

På min bil av samma årsmodell behö[…]