- fre 28 nov 2014, 04:07
det är ju så ligger det till. och javisst du får o kan naturligtvis tycka vad du vill om allt.
du kan tom tycka vad du vill om mig med det struntar jag högaktningsfullt i.
du fattar säkert att det här handlar mer om dig och mig liksom förra gången tror du förstår vad jag menar utan några ohövliga ord.
en polis på tunnelbanan ja i de fall jag åkt tunnelbana och en polis tillfört något är först efter jag fått försvara mig helt utan hjälp jag fick då
största delen av skulden utav polisen som såg på det var knappast kul då man helt utan anledning blev anfallen av 3 pers hoppas detta bara har hänt mig javisst så kan det ibland vara utanför det trygga hemmet men det vill jag anta att du redan vet.
jag gillade inte riktigt tonen/formuleringen i ditt inlägg där i mot kan du ju anse vad du vill därför skrev jag det här. jag stoppar här även denna gång om det nu skulle vara så att du nu skulle vilja fortsätta då får du göra det själv.
och lövet du har med din åsikt och tvärt om.
om det här inlägget trots en hyffsat hövlig ton skulle störa ta bort det isf.
10-4 klart slut
joel80 skrev:Gubbstrutt: Dålig jämförelse.. Du tillför inget på konsum vilket jag anser att en polis, även "ledig" sådan, gör på tunnelbanan.det var bara en liknelse principen är ungefär den samma (mat och bensin) jag har som sagt sett snutar som ska ha gratis mat i korvkiosken du fattar nog men du har ju dina åsikter o jag har mina
Konsum är inte heller skattefinansierad vilket en stor del av kollektivtrafiken är. Vilket också gäller polisen.
det är ju så ligger det till. och javisst du får o kan naturligtvis tycka vad du vill om allt.
du kan tom tycka vad du vill om mig med det struntar jag högaktningsfullt i.
du fattar säkert att det här handlar mer om dig och mig liksom förra gången tror du förstår vad jag menar utan några ohövliga ord.
en polis på tunnelbanan ja i de fall jag åkt tunnelbana och en polis tillfört något är först efter jag fått försvara mig helt utan hjälp jag fick då
största delen av skulden utav polisen som såg på det var knappast kul då man helt utan anledning blev anfallen av 3 pers hoppas detta bara har hänt mig javisst så kan det ibland vara utanför det trygga hemmet men det vill jag anta att du redan vet.
jag gillade inte riktigt tonen/formuleringen i ditt inlägg där i mot kan du ju anse vad du vill därför skrev jag det här. jag stoppar här även denna gång om det nu skulle vara så att du nu skulle vilja fortsätta då får du göra det själv.
och lövet du har med din åsikt och tvärt om.
om det här inlägget trots en hyffsat hövlig ton skulle störa ta bort det isf.
10-4 klart slut
Det är lika bra o lägga ner hela skiten.