- fre 28 nov 2014, 04:12

Sedan det där med plingplongpaketet, när jag beställde, kostade det nästan 20.000 extra. Då fanns det andra paket som kanske kändes med motiverade. Du skänks det bort så jag tror inte att alla kryssar i det bara sådär. Tycker fortfarande det är det mest onödiga paketet men medföljer det kan jag väl tänka mig lite bjällerklang till jul
SweRonin skrev:1) helt upp till dig att avgöra. Haft D5 AWD och D4 VEA båda Aut. båda funkar utmärkt. Vad jag tyckte var tråkig är gamla autlådan ryckig seg tyckte jag. 0- 100Km/h D5 8,3sek D4 VEA 8,5 sekunder. Fanns D5 men nya lådan så hade det varit perfekt.Hur har du hunnit HA D4 VEA då den kom i år? Vad har du nu? Så D5 är 0,2 sek 0-100km/h snabbare än D4 och du tycket det är värt pengarna i både form av pris och förbrukning?
Offtopic, kommer ihåg hur många här inne skrev att driver support paketet var helt onödigt och gjorde en bara till sämre chaför. idag kryssar alla för VOC å DSP :)

Sedan det där med plingplongpaketet, när jag beställde, kostade det nästan 20.000 extra. Då fanns det andra paket som kanske kändes med motiverade. Du skänks det bort så jag tror inte att alla kryssar i det bara sådär. Tycker fortfarande det är det mest onödiga paketet men medföljer det kan jag väl tänka mig lite bjällerklang till jul