Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Rillee
Ansluter min bil via blåtand till en samsung s3 men tycker allt som har med apparna är riktigt segt. Någon som upplever samma eller är det min telefon som är seg?
Användarvisningsbild
av ersj
Tycker också det känns lit segt (ansluter via wifi) så använder nästan det aldrig. Smidigare att köra exempelvis Spotify via telefonen och bluetooth.
Innan jag köpte bilen läste jag på Volvo och har även gjort i instruktionsboken om internet karta. Detta var något som jag trodde skulle finnas i Sensus Connect, någon som vet något om detta?
Användarvisningsbild
av Robbi
Ok, jag trodde man kunde ladda via luften direkt. USB och grejer. Är det jättenedladdning första gången, bilen är ju bara några veckor så det borde ju inte vara så mycket? Eller byter den ut hela kartsystemet vid uppdatering? Någon som har uppdaterat?
Användarvisningsbild
av Rillee
Byter hela skulle jag tro. Kolla vilken version av kartan du har först
Användarvisningsbild
av Rillee
Men hastigheten i 3g duger fint. Känns mer som att det är datorn som är lite seg.
av toast
ersj skrev: Innan jag köpte bilen läste jag på Volvo och har även gjort i instruktionsboken om internet karta. Detta var något som jag trodde skulle finnas i Sensus Connect, någon som vet något om detta?
Jag har också efterlyst detta. Har tolkat all information som att man ska ha tillgång till Internet karta när man inte har den hårddisk baserade navigeringen. Jag har en xc60 MY15. Återförsäljaren och service teknikern är beredd att hålla med mig. Vi har tom provat att göra en SW uppdatering trots att jag hämtade ut bilen i September. Det gjorde såklart ingen skillnad... så jag saknar fortfarande förklaring kring Internet kartan....
/ Patrik
av Psyko
toast skrev:
ersj skrev: Innan jag köpte bilen läste jag på Volvo och har även gjort i instruktionsboken om internet karta. Detta var något som jag trodde skulle finnas i Sensus Connect, någon som vet något om detta?
Jag har också efterlyst detta. Har tolkat all information som att man ska ha tillgång till Internet karta när man inte har den hårddisk baserade navigeringen. Jag har en xc60 MY15. Återförsäljaren och service teknikern är beredd att hålla med mig. Vi har tom provat att göra en SW uppdatering trots att jag hämtade ut bilen i September. Det gjorde såklart ingen skillnad... så jag saknar fortfarande förklaring kring Internet kartan....
/ Patrik
Den har inte släppts ännu vad jag vet.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]

På min 2012 volvo v70 1.6 D4162T har jag kon[…]

På min 2012 volvo v70 1.6 D4162T har jag kon[…]