- tis 11 nov 2014, 09:15
Är det någon här som har en länk till någon sida över vilka appar som finns till Sensus connect?
Moderator: Moderatorer
ersj skrev: Innan jag köpte bilen läste jag på Volvo och har även gjort i instruktionsboken om internet karta. Detta var något som jag trodde skulle finnas i Sensus Connect, någon som vet något om detta?Jag har också efterlyst detta. Har tolkat all information som att man ska ha tillgång till Internet karta när man inte har den hårddisk baserade navigeringen. Jag har en xc60 MY15. Återförsäljaren och service teknikern är beredd att hålla med mig. Vi har tom provat att göra en SW uppdatering trots att jag hämtade ut bilen i September. Det gjorde såklart ingen skillnad... så jag saknar fortfarande förklaring kring Internet kartan....
toast skrev:Den har inte släppts ännu vad jag vet.ersj skrev: Innan jag köpte bilen läste jag på Volvo och har även gjort i instruktionsboken om internet karta. Detta var något som jag trodde skulle finnas i Sensus Connect, någon som vet något om detta?Jag har också efterlyst detta. Har tolkat all information som att man ska ha tillgång till Internet karta när man inte har den hårddisk baserade navigeringen. Jag har en xc60 MY15. Återförsäljaren och service teknikern är beredd att hålla med mig. Vi har tom provat att göra en SW uppdatering trots att jag hämtade ut bilen i September. Det gjorde såklart ingen skillnad... så jag saknar fortfarande förklaring kring Internet kartan....
/ Patrik
Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]
Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]