- tor 06 nov 2014, 21:41
Jag har en V60 D4 Aut Ocean Race Business Edition på kö för tillverkning. Funderar starkt på att komplettera med bl. a. Driver Support-paketet och Parkeringsssistans innan den börjar byggas.
Jag har plats i ett typiskt underjordiskt flerbilsgarage med ganska smala platser och en massa betongstolpar. Det är väl 7-10 cm eller så på varje sida om backspeglarna när man backar in. Jag är, ärligt talat, ganska dålig på att parkera och undrar om parkeringsassistenten fungerar bra för sånt här. Vad tycker ni som provat och/eller använder den regelbundet?
Jag har plats i ett typiskt underjordiskt flerbilsgarage med ganska smala platser och en massa betongstolpar. Det är väl 7-10 cm eller så på varje sida om backspeglarna när man backar in. Jag är, ärligt talat, ganska dålig på att parkera och undrar om parkeringsassistenten fungerar bra för sånt här. Vad tycker ni som provat och/eller använder den regelbundet?
V60 D4 Aut Ocean Race Business Edition MY15. Ocean Blue II, blond skinninredning, touringchassi, driver support-paket, klimatpaket VOC, lastpaket laminerade sidorutor, Sensus navigation, hastighetsberoende servo