- sön 11 feb 2007, 12:34
#87416
Humm besviken måste jag säga på frånvaron av svar då det finns så många super experter här. Får väl finna mig i att gubbköra bilen å gubbe e ja ju.
Tacka vet jag tiden med 240, kompletterad med förgasarbaserad höfläkt å manuella ventiler knyckta från intercoolersatsen till äkta 240 Turbo för extra flås vid behov;)
- De va bättre förr! (åtminstone enklare:):)
Mors
Är sugen men tveksam till att använda handbroms för "styrhjälp";) främst pga restriktionerna för bromsprov vid beskiktning. Så frågan är om man vrider sönder AWD:n (-99) om man låser bakhjulen med handbromsen eller är det bara när man låser fram som man riskerar AWD:n ref bromsproven??
Tacka vet jag tiden med 240, kompletterad med förgasarbaserad höfläkt å manuella ventiler knyckta från intercoolersatsen till äkta 240 Turbo för extra flås vid behov;)
- De va bättre förr! (åtminstone enklare:):)
Mors
Är sugen men tveksam till att använda handbroms för "styrhjälp";) främst pga restriktionerna för bromsprov vid beskiktning. Så frågan är om man vrider sönder AWD:n (-99) om man låser bakhjulen med handbromsen eller är det bara när man låser fram som man riskerar AWD:n ref bromsproven??