- sön 02 nov 2014, 23:49
Hade nog försökt få till aktiv farthållare och köassistent, samt aktivt helljus. Resten kvittar absolut. Trötthetsvarnare möjligen.
Moderator: Moderatorer
crumpets skrev:Ta bort stylingpaketet om du inte har råd med det + driver support. Det är det bästa tillbehör du över huvud taget kan köpa och det kan rädda ditt och andras liv. Styling går alltid att skruva på efteråt, driver support går ej att eftermontera.Jo tanken har slagit mig, men saken är den att stylingpaketet blev inte så dyrt (15 000) på Volvo, men fick det för 5000 :) Men pengar är ju pengar.:)
fyrahjul skrev:Ok, tack för alla intressant svar! Har dock två frågor:Tror den går att köpa löst men då kostar den 12Lök och i driversupport får du då med BLISen också för 15.000:- Som om du köper den löst kostar 5900:- samt driver alert är även med i support pkt.
1. Adaptiv konstant farthållare finns väl inte löst va? Då måste man ha Driver support-paketet, 15 000! :(. Eller ?
2. Går det i efterhand att lägga till Driver alert?
Rudolfs skrev:fyrahjul skrev:Ok, tack för alla intressant svar! Har dock två frågor:Tror den går att köpa löst men då kostar den 12Lök och i driversupport får du då med BLISen också för 15.000:- Som om du köper den löst kostar 5900:- samt driver alert är även med i support pkt.
1. Adaptiv konstant farthållare finns väl inte löst va? Då måste man ha Driver support-paketet, 15 000! :(. Eller ?
fyrahjul skrev:Jag köpte ju Driver support paketet för jag ville ha Farthållaren (sen har jag även automat så kö assisten e skön) samt blisen, Köpa dem löst skulle bli mer än hela paketet. Jag kommer förmodligen aldrig använda lane assist o driver alerten.Rudolfs skrev:fyrahjul skrev:Ok, tack för alla intressant svar! Har dock två frågor:Tror den går att köpa löst men då kostar den 12Lök och i driversupport får du då med BLISen också för 15.000:- Som om du köper den löst kostar 5900:- samt driver alert är även med i support pkt.
Så då är frågan, köpa Driver alert eller köpa Adaptiv farth. löst.