Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jag har beställt en V60 också. Dock ändrade jag min OCR till en Summum Business pro.

Powerblå med svart skinn.
Driver Support
Klimatpkt VOC

Adaptiv konst.farth.kollvarn.o autobroms
Alu.hjul, Ymir, 225/40 R18, Ljusgrå matt
Aut avbländande inner och ytterbackspeglar
BLIS-kamera för döda vinkeln
Borttag av emblem på baklucka
Bärkassehållare i bagageutrymmet
COVER
Digitalt kombiinstrument
Driver Alert system
Eluppvärmd ratt
Eluppvärmt baksäte, yttre positioner
Eluttag i bagageutrymmet, 12 volt
INTERIÖRPAKET KUPÉ OCH LASTRUM
MARKET ADAPTION
Panoramaglastak/Taklucka i glas, elmanövrerad
Parkeringshjälp fram och bak
STÄNKSKYDD FRAM
STÄNKSKYDD FÖR BIL UTAN SKÄRMBREDDARE
Sensus Connect High Performance 7"
Sensus Navigation
Volvo On Call-nöd-/assistanssystem
Växlingspaddlar

Så ser min bil ut. Innan när jag beställde OCRen så var det iprincip samma förutom Navi och Keyless som ingår i business pro tror jag.
Ta bort stylingpaketet om du inte har råd med det + driver support. Det är det bästa tillbehör du över huvud taget kan köpa och det kan rädda ditt och andras liv. Styling går alltid att skruva på efteråt, driver support går ej att eftermontera.
crumpets skrev:Ta bort stylingpaketet om du inte har råd med det + driver support. Det är det bästa tillbehör du över huvud taget kan köpa och det kan rädda ditt och andras liv. Styling går alltid att skruva på efteråt, driver support går ej att eftermontera.
Jo tanken har slagit mig, men saken är den att stylingpaketet blev inte så dyrt (15 000) på Volvo, men fick det för 5000 :) Men pengar är ju pengar.:)
fyrahjul skrev:Ok, tack för alla intressant svar! Har dock två frågor:

1. Adaptiv konstant farthållare finns väl inte löst va? Då måste man ha Driver support-paketet, 15 000! :(. Eller ?

2. Går det i efterhand att lägga till Driver alert?
Tror den går att köpa löst men då kostar den 12Lök och i driversupport får du då med BLISen också för 15.000:- Som om du köper den löst kostar 5900:- samt driver alert är även med i support pkt.
Rudolfs skrev:

1. Adaptiv konstant farthållare finns väl inte löst va? Då måste man ha Driver support-paketet, 15 000! :(. Eller ?

Tror den går att köpa löst men då kostar den 12Lök och i driversupport får du då med BLISen också för 15.000:- Som om du köper den löst kostar 5900:- samt driver alert är även med i support pkt.

Så då är frågan, köpa Driver alert eller köpa Adaptiv farth. löst.
fyrahjul skrev:
Rudolfs skrev:

Så då är frågan, köpa Driver alert eller köpa Adaptiv farth. löst.
Jag köpte ju Driver support paketet för jag ville ha Farthållaren (sen har jag även automat så kö assisten e skön) samt blisen, Köpa dem löst skulle bli mer än hela paketet. Jag kommer förmodligen aldrig använda lane assist o driver alerten.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Magnetkoppling AC

Som du skrev. Muttern i mitten sen brukar jag f&ou[…]

Köpråd v50/s40 /c30

Hej, jag är på jakt efter en först[…]

Volvo xc90 2017 d5 R design

XC90 är ofta luftfjädrade. De svälj[…]