- tor 23 okt 2014, 16:49
Som jag sagt tidigare så beror det på var jag besiktar, om jag utnyttjar internetbetalningens rabatt hos SBP om det enbart är bil eller lägre pris för kombo med något av släpen hos Opus som är billigare på just släp så totalen blir lägre när man utnyttjar dom så valfriheten har blivit bättre med helt ok prisnivå även efter naturlig prisjustering och samma trevliga personal som på SBP tiden.
Poängen var att man aldrig skall skylla på inspektörerna om man blir underkänd för saker man skall bli underkänd för oavsett om man betalar lågt pris eller högre pris.
Finns ju dom som är mer benägna att inte se sitt eget fel i historian om priset är högre för årliga inspektionen trotts att dom är fullt medvetna om att dom försöker fula igenom felaktigheter som kanske fungerat tidigare för inspektören varit "snäll".
Poängen var att man aldrig skall skylla på inspektörerna om man blir underkänd för saker man skall bli underkänd för oavsett om man betalar lågt pris eller högre pris.
Finns ju dom som är mer benägna att inte se sitt eget fel i historian om priset är högre för årliga inspektionen trotts att dom är fullt medvetna om att dom försöker fula igenom felaktigheter som kanske fungerat tidigare för inspektören varit "snäll".
XC70II D5 Summum AWD -08 Polestar LED/xenon edition. Twinpipe med MY14 facelift, 3X NBB 225 Alpha Pro LED 165W på Qpax-båge, MY13 LED belyst R-design växelkonsoll, Erakir DC 19".
Sidescuffplates, inslag av godbitarna från MY11, MY13 invändigt..
Sidescuffplates, inslag av godbitarna från MY11, MY13 invändigt..