Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Lövet
För att ingen Anna överhuvudtaget finns på den adress som bilen är skriven på?
av llesrof
Lövet skrev:För att ingen Anna överhuvudtaget finns på den adress som bilen är skriven på?
Och då kan den omöjligtvis vara brukad av en Anna? Det kanske är dottern men som har bilen skriven på farsan för att få en lägre premie? Det finns folk på det här forumet som gör så. De skriver bilen på pappsen och får pengar över till snus, tatueringar och Jägermeister eftersom premien blir lägre :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Micce1980
Alla möjligheter är så klart potentiellt verkliga men sannolikheten för att en tjej stylar så och dessutom tonat sidorutorna fram känns extremt få. Det där med tjejkörd använder folk tydligen fortfarande blev jag varse om igår när jag spanade bil, vad det nu skulle innebära? Att den gasats lika hårt kall som varm? Aldrig tvättat fälgarna? Skador i stötfångaren bak trots backvarnare? (duckar). :wink:
av Lövet
Jag måste tydligen vara ännu tydligare: Det finns ingen Anna i det hushållet (som är över 18). Det finns däremot två andra personer med helt andra namn.

Huruvida det är möjligt för en tjej att styla en bil eller inte har jag ingen input på.
Användarvisningsbild
av joel80
Min pappa stod på "min" bil de första åren efter att jag tagit körkort eftersom försäkringen var sjukt dyr.. (ca 8000kr/år för bil som kostade 16000kr) Jag bodde under den tiden inte "hemma" så skulle nån sökt på registrerad ägare och mitt namn när jag sålde den skulle dom inte fått ihop det med adressen/namnet. (Däremot var pappa såklart med för pappersarbetet när det väl blev affär.)
Användarvisningsbild
av Micce1980
Gotlandsbästa skrev:Undrar hur han tänkte?

http://www.blocket.se/gotland/Volvo_S80 ... ?ca=19&w=1
Avsaknad av tanke är det du söker =)
Användarvisningsbild
av joel80
Whaaaat? Han tror den stått i 12 år innan nån köpte den och att han e andra ägaren?
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 69

Bra att det löste sig, dock jag är 99% s[…]

Gör som KalleJ säger för att kunna […]

EX30, påstår dom.

Jag måste tyvär säga helt tvä[…]

Tack för alla svar. Uppskattar det verkligen![…]