Elmeholt skrev:En fråga bara, har alla ni som upplever problem med VOC-appen MY15, eller finns det någon som har tidigare modellår också?
Någon som felanmält det till sin ÅF eller volvo kundkontakt? Jag har ju inte fått min MY15 än, så jag har själv ingen VOC att felanmäla. Men vore ju delikat om allt fungerade bra när jag får den nya, med tanke på allt strul jag haft med den innan. Förtroendet är inte på topp för volvo just nu tyvärr.
Felanmälde till VoC supporten den 16/10 (020 948080). Svaret var först att allt bórde fungera för min bil, men sedan sa man att ett visst probelm med systemets server kunde finnas, detta skulle lösas inom någon dag. Supporten har också lovat att återkoppla till mig, har dock inte hänt ännu..
Kommer att ge det ett par dagar till sedan kommer jag att reklamera funktionen VoC som ett garanti ärende. Volvo har sålt en vara/tjänst till mig som de ej kan leverera, dvs ett tydligt reklamations ärende. Bör även tilläggas att detta inte precis är första gången det strular. Skulle tippa på ca 50% tillgänglighet över tiden.