Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Strebern
Kite skrev:Ja något sådant. Men Min volvo sida verkar inte vara helt pålitlig för jag gick från 1500 i kö på söndag em till färdigbyggd på måndag morgon. Sedan på tisdag morgon kom det ett mail om att "nu börjar bilen byggas" trots att det redan stod att den var färdigbyggd och sen på onsdag em fick jag mail om att nu är bilen klar för leverans.

Edit: Men jag tror det spelar roll vilken handlare man har och hur många bilar de säljer för ibland verkar de vänta in ett visst antal bilar till en handlare innan de levererar ut dem.
Jag har 4700 bilar före mig i kö på minvolvo, men ändå har jag kommit till första produktionssteget, plåttillverkning :wink:
Men det låter mycket bra att det går fort när det väl börjar röra på sig, jag får hoppas jag kan slå ditt rekord på drygt 6 veckor, min volvohandlare tror jag sålde 2000 bilar om året (om det även inkluderar begagnat vet jag inte), så de har säkert bra fart på leveranserna till sig.

Grejen är att man får betala förmånsvärde för HELA månaden även om man bara har bilen 1 dag, så det är inte värt för mig att hämta ut bilen om det bara är typ 2 veckor kvar på november, då får jag vänta tills 1 dec på att hämta ut den, så hoppas det går FORT!
Användarvisningsbild
av Kite
Betalar förmånsvärde för hela oktober nu jag med men det är det lätt värt! Vill ju inte vara utan bilen de två veckorna det är kvar på månaden. :)

Det är just ocean race edition som drar iväg i leveranstiderna.
Användarvisningsbild
av Strebern
Kite skrev:Betalar förmånsvärde för hela oktober nu jag med men det är det lätt värt! Vill ju inte vara utan bilen de två veckorna det är kvar på månaden. :)

Det är just ocean race edition som drar iväg i leveranstiderna.
Ahh, jag ser ett mönster, pga att OR bilarna inte kan tillverkas pga brist på delar, kommer alla andra modeller att gå före i kön, dvs SNABB! produktion av dessa... fan vad smart jag är :mrgreen:
Användarvisningsbild
av volvobrasse
Strebern skrev:Wow, jag gick precis (på 10 minuter) från 4700 före i kö till 3700 före i kö...
Du for fram i kön och jag får bakåt! Det var alltså ditt fel? :) Jag blir ju galen av detta. Mitt könummer går upp och ner. Ena dagen har jag gått fram i kön 400 nummer för att nästa dag gå tillbaka 600 nummer.
Användarvisningsbild
av LazerHawke
Alla eventuella stopp på banan påverkar samt idag har torslanda ingen produktion även imorgon ingen produktion
Användarvisningsbild
av LazerHawke
Alla eventuella stopp på banan påverkar samt idag har torslanda ingen produktion även imorgon ingen produktion
Användarvisningsbild
av volvobrasse
LazerHawke skrev:Alla eventuella stopp på banan påverkar samt idag har torslanda ingen produktion även imorgon ingen produktion
Huh? Har alla dragit hem på fridag?
Användarvisningsbild
av LazerHawke
volvobrasse skrev:
LazerHawke skrev:Alla eventuella stopp på banan påverkar samt idag har torslanda ingen produktion även imorgon ingen produktion
typ vi har inga sekvenskörningar iaf
Användarvisningsbild
av volvobrasse
LazerHawke skrev:
volvobrasse skrev:
typ vi har inga sekvenskörningar iaf
Menas? :) Ingen biltillverkning? :)
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 203

Jag är lite trött nu Så du få[…]

Jag har en Volvo S60 från 2003, som i dagsl&[…]