Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Allinug
#900513
Det finns ett par bilar på Blocket nu som är fulservade. Det känns heller inte så bra. :)
av *pettson*
#906566
Varken ett rent garv, eller en ren annons då det är ett reportage.
Nu vet jag inte hur ni känner om någon säger *xx plan för att bli av med miljonskulden*.
Men jag personligen tänker på något runt en miljon till skillnad från denne reporter.
Kanske är det tekniskt rätt men.. tja jag känner helt fel runt överskrift och innehåll.. håll tillgodo.
Bild
Användarvisningsbild
av Micce1980
#909577
Ursäkta mig men tillåt mig att tvivla. Möjligen är bilen reggad på "Anna" men knappast brukad av Fröken Anna =)

http://www.blocket.se/halland/Volvo_s40 ... =23_11&w=2
av Lövet
#909586
Numret är registrerat på någon annan helt klart.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 75

Jag är inte så händig och har in[…]

Hur laddar ni?

Hej, Undrar hur ni laddar, alltså nä[…]

Volvo car UX

Fick 5.1.17 förra veckan och Gemini någ[…]

mac magnetventil

Tack; tänkte om någon kan visa på[…]