- tis 26 aug 2014, 13:17
-) Inte mattorna jag tyckte sved mest då de kommer lyfta bilen något otroligt, kan visa en bild på mina gamla mattor så förstår du.
900kr för slangen var det som var värst då jag va på en självplockskrot i lördags men fanns bara 850 glt och se så ingen sådan slang, kan tänka mig att skroten ville ha runt hundringen för en sådan.
Fast jag ångrar mig inte ett dugg, grejerna kom idag trots han sa onsdag så blir att hämta dom strax!
zxcvbn skrev:700 kr fär mattorna var ju inte farligt i mina öron? Var det gummi? Dock är mina gummimattor fortfarande som nya efter att suttit där i 16000mil, dock osaltade vägar här det verkar skona mycket då min gamla S60 D5 med 9k mil var ganska gråa.Ja helt nya svarta gummimattor, han fråga t.o.m. vilken färg på inredningen jag hade

900kr för slangen var det som var värst då jag va på en självplockskrot i lördags men fanns bara 850 glt och se så ingen sådan slang, kan tänka mig att skroten ville ha runt hundringen för en sådan.
Fast jag ångrar mig inte ett dugg, grejerna kom idag trots han sa onsdag så blir att hämta dom strax!
Tidigare: 744 GL -88 24xxx Mil (Såld)
Nu: 850 T5 -95
Nu: 850 T5 -95