- fre 22 aug 2014, 06:13
Vi lät snubben tvätta av kupén plus klädseltvätt i bilen vi köpte i somras. Blev nästan som nytt, luktade så iaf. Han fick tyvärr inte bort de fjorton år gamla armbågsfläckarna i dörrsidorna, men klädseln blev märkbart ljusare och lukten som sagt.
Låter lite som reklam, men resultatet blev faktiskt över förväntan. Skulle tro att liknande firmor finns i Sthlm hos dig. En del mc-polare låter killen ångtvätta hela hojen, grådasig alu blir som nytt blankt.
Om moderator tillåter kan jag meddela firmanamnet.
grillchips skrev:adrian: Faktiskt inte. Skulle nästan behöva köpa en då vi förmodligen behöver dra en vända eller fem med den i soffan nu när spädbarnstiden är över. Har prövat en hel del olika husmors-tips med olika vätskor, olika kemiska tvättar etc etc, bättre? Ja. Helt borta? Nä. Egentligen vill jag byta ut alla stolar till skinn men jag inbillar mig att våra inbyggda barnstolar i baksätet är bra i försäljningssyfte......I Uppsala finns en firma som för en ganska billig penning kommer ut till dig och kör en kupétvätt mha ånga, eller så kan man välja att bara köpa en klädseltvätt för en ännu billigare penning.
Vi lät snubben tvätta av kupén plus klädseltvätt i bilen vi köpte i somras. Blev nästan som nytt, luktade så iaf. Han fick tyvärr inte bort de fjorton år gamla armbågsfläckarna i dörrsidorna, men klädseln blev märkbart ljusare och lukten som sagt.
Låter lite som reklam, men resultatet blev faktiskt över förväntan. Skulle tro att liknande firmor finns i Sthlm hos dig. En del mc-polare låter killen ångtvätta hela hojen, grådasig alu blir som nytt blankt.
Om moderator tillåter kan jag meddela firmanamnet.
Kör nu: KTM 990 SMR-12, Honda NX650 Dominator-88, Suzuki DRZ400S-00.
V70:n såld, andra spjällhuset dog...
Kör ibland fruns Toyota Yaris.
V70:n såld, andra spjällhuset dog...
Kör ibland fruns Toyota Yaris.