- tis 19 aug 2014, 18:27
#890814
[img]http//spj4hd.png[/img]
If your dreams turns to dust, vacuum.
Volvo V50 2.0D 2007, Såld, Volvo V70 GLT 1998, Såld, Volvo 740 1990, R.I.P, Volvo 740 1986
Så här tror jag det skall vara:
30 och 86 skall sitta ihop med konstant ström med säkring(höger anslutning) . 87 bör sitta på vänster anslutning.
85 skall kopplas till knappen och knappen till jordpunkt.
Så känns det som att det skall vara?
Så här är det kopplat enligt schemat:
87 har konstant ström med säkring(kopplat till höger stift).
30 och 86 sitter ihop och kopplad till vänster stift.
85 går till knappen och knappen till jord.
Har kontrollerat att höger anslutning ger batterispänning.
Var vänlig och hjälp mig kontrollera att detta stämmer innan jag gör något dumt :)
30 och 86 skall sitta ihop med konstant ström med säkring(höger anslutning) . 87 bör sitta på vänster anslutning.
85 skall kopplas till knappen och knappen till jordpunkt.
Så känns det som att det skall vara?
Så här är det kopplat enligt schemat:
87 har konstant ström med säkring(kopplat till höger stift).
30 och 86 sitter ihop och kopplad till vänster stift.
85 går till knappen och knappen till jord.
Har kontrollerat att höger anslutning ger batterispänning.
Var vänlig och hjälp mig kontrollera att detta stämmer innan jag gör något dumt :)


If your dreams turns to dust, vacuum.
Volvo V50 2.0D 2007, Såld, Volvo V70 GLT 1998, Såld, Volvo 740 1990, R.I.P, Volvo 740 1986