- tis 19 aug 2014, 09:02
Jobbar man inte med "egna nycklar" hemma tycker jag manuell stol är att föredra, elstol är bra segt att ställa om jämfört med en vanlig, om det bara är avståndet till ratten man skall ändra. Däremot är det otroligt praktiskt på passagerarsidan om man har barn som skall åka upp och ner, fram och bak för att sitta bra mot bälte och krockkudde. Bara synd att det inte finns minne på passagerarsidan.
P-sensorer fram har jag aldrig förstått vitsen med, dom piper ju hela tiden så man ignorerar alla pip, och taklucka är jag gärna utan pga vattenläckagerisken, speciellt om det bara är en liten lucka och inte ett helt tak som ju trots allt ger ett ganska trevligt ljus.
Adaptiv farthållare tycker jag fungerar bra om man följer strömmen, men kör man snabbare än medelsvensson och mycket motorväg är det faktiskt rätt kass. Däremot är ju CWAB en bra funktion som kommer på köpet.
Mina fem cent..
/Martin
PS. AWD är grymt!
P-sensorer fram har jag aldrig förstått vitsen med, dom piper ju hela tiden så man ignorerar alla pip, och taklucka är jag gärna utan pga vattenläckagerisken, speciellt om det bara är en liten lucka och inte ett helt tak som ju trots allt ger ett ganska trevligt ljus.
Adaptiv farthållare tycker jag fungerar bra om man följer strömmen, men kör man snabbare än medelsvensson och mycket motorväg är det faktiskt rätt kass. Däremot är ju CWAB en bra funktion som kommer på köpet.
Mina fem cent..
/Martin
PS. AWD är grymt!
Ju oftare jag tankar desto roligare har jag haft det!
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
V60 D4 R-Design MY13: Bruks med puts
S90 3.0 Manuell MY98: Genuine Classic
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
V60 D4 R-Design MY13: Bruks med puts
S90 3.0 Manuell MY98: Genuine Classic