- lör 16 aug 2014, 12:38
#889645
Oj vad mycket tankar och idéer, mycket uppskattat! Jag har aldrig mätt med multimeter förut så behöver all hjälp jag kan få där :D
Ang tomgången så har den aldrig krånglat, däremot har jag ett störande problem med att när jag låter bilen rulla av sig på tex 2an så börjar bilen rycka rätt kraftigt ibland. Men ger jag lite gas eller trycker ner kopplingen så försvinner det?
Sen startprpblemet har blivit bättre efter jag bytte Vevhusventilationen men såklart kom det halvt tillbaka nu men inte lika farligt men tror det är nått som ligger och krånglar.
Ang pulserandet, får mäta lite mer med bilen igång varm för när jag mätte generatorn va bilen precis startad kom jag på men på batteriet hade jag kört en stund
Ang tomgången så har den aldrig krånglat, däremot har jag ett störande problem med att när jag låter bilen rulla av sig på tex 2an så börjar bilen rycka rätt kraftigt ibland. Men ger jag lite gas eller trycker ner kopplingen så försvinner det?
Sen startprpblemet har blivit bättre efter jag bytte Vevhusventilationen men såklart kom det halvt tillbaka nu men inte lika farligt men tror det är nått som ligger och krånglar.
Ang pulserandet, får mäta lite mer med bilen igång varm för när jag mätte generatorn va bilen precis startad kom jag på men på batteriet hade jag kört en stund

Tidigare: 744 GL -88 24xxx Mil (Såld)
Nu: 850 T5 -95
Nu: 850 T5 -95