Har ju aldrig gjort detta och har svårt att få bort det bakre då jag inte vet vilken det är haha.
Jag kan inte hitta bulten

Moderator: Moderatorer
rid54 skrev:Startmotorn fästs genom två skruvar som går genom startmotorns drevhus och in i "kopplingskåpan" motsv. Ett bakre fäste har man väl bedömt vara onödigt, kan inte minnas att jag sett någon startmotor med bakre infästning. På bilden ser det ut som muttrarna på de långa pinnskruvar som håller ihop starmotorn är lossade; det är inte nödvändigt för montaget.Tackar, då vågade jag knacka ut den.
Hilmer skrev:På pinnbultarna bak ska det sitta ett bakre fäste till startmotorn, sitter det inget sådant så är det väl någon tidigare som "glömt" att återmontera det...Tack Hilmer
Hilmer skrev:På pinnbultarna bak ska det sitta ett bakre fäste till startmotorn, sitter det inget sådant så är det väl någon tidigare som "glömt" att återmontera det...Ah... Jag tänker nog på en annan motortyp; beklagar om det förvirrade. Pinnskruvarna måste vara dragna för att hålla ihop startmotorn, men om det är extra muttrar för ett fäste så är det ju en annan sak.
Är det nytt eller, det var ju allvarligt ? […]