- mån 24 maj 2004, 22:21
Hallå! Min volvo 740 Gl 87 320F går som en Ferrari för det mesta, men ibland så stannar den till under framfärden, hoppar till och ibland så rycker det hela tiden. det känns som det skulle bli tillfälligt soppatorsk ! Har dock kontrollerat Bensinpumparna samt att soppa kommer till lilla motorn ! Har även kollat alla kablar , jordning, tändstift, fördelare osv..
Har hört att det kan vara något relä som spökar !!! någon som känner till vad det skulle kunna vara för relä eller har haft liknande problem som jag.. har hittat en drös med relän vid säkringsfacket... men jag är ingen jättemeck och vågar inte peta hejdlöst på dom som sitter där.. Vore ytterst tacksam om någon har ett svar eller ide på vad det är som orsakar mitt problem.
MvH BajenBard 66
Har hört att det kan vara något relä som spökar !!! någon som känner till vad det skulle kunna vara för relä eller har haft liknande problem som jag.. har hittat en drös med relän vid säkringsfacket... men jag är ingen jättemeck och vågar inte peta hejdlöst på dom som sitter där.. Vore ytterst tacksam om någon har ett svar eller ide på vad det är som orsakar mitt problem.
MvH BajenBard 66