Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av deska
Någon som vet vad det går på att låta montera på en spoiler på en s60??
Användarvisningsbild
av Rillee
tror jag betalade cirka 400 kr för arbetet när jag fick min monterad hos volvo. Vingen går nog på 4000 kr rätt dyrt men det var det värt :D
Användarvisningsbild
av deska
Rillee skrev:tror jag betalade cirka 400 kr för arbetet när jag fick min monterad hos volvo. Vingen går nog på 4000 kr rätt dyrt men det var det värt :D
hehe jo klart värt, men fan 4 bananer alltså :shock: wellebob va dyrt. Kan man inte fixa beg nånstans. har ju metallic blå så e ju ganska vanlig lack.
av Kena
Tycker bara det ser löjligt ut. Gör bevisligen inte nånn större nytta heller om du inte jobbpendlar på en banracingbana.
Användarvisningsbild
av deska
Kena skrev:Tycker bara det ser löjligt ut. Gör bevisligen inte nånn större nytta heller om du inte jobbpendlar på en banracingbana.
nu låter du ju som min mamma :D hahahaha
av superpackman
vingen kostar 2300 i grundlack bara, sen tar dom 500kr för att montera den, lacka gör du bäst på ett annat ställe än på volvo i kungälv där tog dom 1500 för lack, åkte till en lokal lackare och fick pris 500kr!

Lycka till!
Användarvisningsbild
av deska
superpackman skrev:vingen kostar 2300 i grundlack bara, sen tar dom 500kr för att montera den, lacka gör du bäst på ett annat ställe än på volvo i kungälv där tog dom 1500 för lack, åkte till en lokal lackare och fick pris 500kr!

Lycka till!
bra info - tack!
av Kena
Mammor brukar ha rätt i slutändan. En "gubbe" på jobbet frågade vad hans fru ville ha i 40-års present, hon fick välja på 2 saker, 2 olika alu fälgar till deras bil. Vet ej vad hon valde...

Förstår inte vitsen med att meddela att[…]

Det är inte omöjligt att det har ä[…]

LED - bländande halvljus

Nu är detta en sajt som vissa inte uppskatta[…]

Ser ut som färgstänk, skrapa och tvä[…]